wtorek, 6 października 2015

Powitanie - kim jestem? O czym będzie blog?

Witam! ^^ Um... Nie wiem co napisać xd
Emily: Napisz, że lubisz placki :D
Haha... Nieważne. Jestem właścicielką tego bloga, i będę tu pisać opowiadanie ^^
E: A ja będę przesłuchiwać naszą Gat-chan :DDD
Ok... Zaczynaj!
E: O czym będzie blog?
Co to za standardowe pytanie... Będzie o księżniczce krwi xd
E: ... -.-
NO DOBRA! Dodam niedługo opis bloga, to się dowiecie, nie chce mi się na razie pisać.
E: Ty leniu... Nie ważne, kim jesteś, dodaj o sobie 15 faktów.
CO?! Aż tyle ?! No dobra już zaczynam...
1. W rzeczywistości nazywam się Gabriela Maria Babula.
2. Jestem zboczona XD
3. Nie lubię chłopaków
4. Ale nie jestem lesbijką.
5. Jestem kociarą :3
6. UWIELBIAM CIASTKA!
7. Nienawidzę mojego brata <3
8. Jestem sadystą.
9. Pesymistą też.
10. Chcę żyć na bezludnej wyspie.
11. Z kotem oczywiście <3
12. Mój pierwszy pocałunek był z psem XD
13. Tak wgl to go kocham <3
14. Moją pasją jest pisanie.
15. Zamierzam zostać powieścio-pisarką.
Wystarczy?
E: Oczywiście...
To był sarkazm?
E: Nie, skąd.,.
EJ! A jeszcze dodam 16 fakt! Emily j e s t w y m y ś l o n a. WIĘC DO CHOLERY WRACAJ DO TEGO CHOLERNEGO OPOWIADANIA!
E: Już... *jest przeze mnie popychana w stronę drzwi*
Serdecznie zapraszam do czytania tych moich nienormalnych wypocin. <3 Bai bai! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz